Polykarbonát > Jak reklamovat ?
Jak reklamovat?
Při dodání - poškození zboží nebo obalu
Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky.
Po rozbalení - chybějící díl nebo část dodávky
Zásilku si prosím ihned zkontrolujte s ohledem na kompletnost a nepoškozenost. Pokud jste po rozbalení zásilky zjistili, že je nekompletní, nebo že nějaký díl chybí, tak ihned (nejpozději do 7 kalendářních dnů) kontaktuje naši pobočku, kde jste si zboží objednali - přehled poboček je zde (klikněte). Na pozdější reklamce nelze brát zřetel.
Při užívání - vada zboží
- nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
- ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek)
- připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu)
- kontaktujte nás
Reklamační protokol ke stažení - kliněte zde
K písemnému vyřizování reklamace používejte tento kontakt:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlubočinka 809
251 68 Sulice
Nebo nám napište mail (doporučujeme):
- nekompletní dodávka (chybí nějaký díl) - kontaktujte naší provozovnu, kde jste si zboží objednali - přehled poboček je zde (klikněte)
- výrobní nebo funkční vada - reklamace@lanitplast.cz
Nebo nám zatelefonujte:
- kontakty na naše jednotlivé pobočky naleznete zde (klikněte)