Polykarbonát > Jak reklamovat ?

Jak reklamovat?

Při dodání - poškození zboží nebo obalu

Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky.

Po rozbalení - chybějící díl nebo část dodávky

Zásilku si prosím ihned zkontrolujte s ohledem na kompletnost a nepoškozenost. Pokud jste po rozbalení zásilky zjistili, že je nekompletní, nebo že nějaký díl chybí, tak ihned (nejpozději do 7 kalendářních dnů) kontaktuje naši pobočku, kde jste si zboží objednali - přehled poboček je zde (klikněte). Na pozdější reklamce nelze brát zřetel.

Při užívání - vada zboží

  • nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
  • ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek)
  • připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu)
  • kontaktujte nás 

Reklamační protokol ke stažení - kliněte zde

K písemnému vyřizování reklamace používejte tento kontakt:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlubočinka 809
251 68 Sulice

Nebo nám napište mail (doporučujeme):

Nebo nám zatelefonujte:

Užitečné informace

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Informace o cookies